Warunki reklamacji
Przed odesłaniem produktu do reklamacji, prosimy skontaktować się z naszą firmą mailowo pod adresem idea.biuro@o2.pl lub telefonicznie +48 515974796.
Nie uznajemy reklamacji w przypadku wad powstałych podczas niewłaściwego użytkowania produktu oraz uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy klienta.
Reklamacje rozpatrujemy do 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie to zwracamy całkowity koszt przesyłek w dwie strony + cena towaru lub wymieniamy towar na właściwy na nasz koszt. Towar należy odesłać w nienaruszonym stanie i koniecznie z paragonem (fakturą) oraz formularzem reklamacyjnym na adres:
ul. Tomaszowska 17
97-225 Ujazd
Do reklamowanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu oraz odpowiednio wypełniony formularz.
Szczegółowe informacje dotyczące Warunków reklamacji znajdziesz w Regulaminie sklepu
Warunki zwrotu
Przed odesłaniem produktu do zwrotu, prosimy skontaktować się z naszą firmą mailowo pod adresem idea.biuro@o2.pl lub telefonicznie +48 515974796.
Nie uznajemy zwrotów w przypadku wad powstałych podczas niewłaściwego użytkowania produktu oraz uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy klienta. Na zwrot towaru mają Państwo 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Zwrot prosimy odsyłać kurierem – nie ma możliwości odbioru z Poczty Polskiej czy Paczkomatów. Towar zwracany jest wysyłany na koszt kupującego. Towar należy odesłać w nienaruszonym stanie i koniecznie z paragonem (fakturą) oraz formularzem zwrotu na adres:
ul. Tomaszowska 17
97-225 Ujazd
Do zwracanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu oraz odpowiednio wypełniony formularz.
Szczegółowe informacje dotyczące Warunków zwrotów znajdziesz w Regulaminie sklepu
Warunki wymiany
Przed odesłaniem produktu do wymiany, prosimy skontaktować się z naszą firmą mailowo pod adresem idea.biuro@o2.pl lub telefonicznie +48 515974796.
Nie uznajemy wymian towarów w przypadku wad powstałych podczas niewłaściwego użytkowania produktu oraz uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy klienta. Na wymianę towaru mają Państwo 3 dni od dnia otrzymania zamówienia. Produkty do wymiany prosimy odsyłać kurierem – nie ma możliwości odbioru z Poczty Polskiej czy Paczkomatów. Towar wymieniany jest wysyłany na koszt kupującego. Towar należy odesłać z paragonem (fakturą) oraz formularzem wymiany na adres:
ul. Tomaszowska 17
97-225 Ujazd
Do wymienianego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu oraz odpowiednio wypełniony formularz.
Szczegółowe informacje dotyczące Warunków wymian znajdziesz w Regulaminie sklepu